CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

07/06/2008

وحشتونى جدا




وحشتونى قوى ووحشنيى قوى انى ابقى بينكم بعتذر كتيير انى اتأخرت عليكم بس والله كان عصب عنى الشهر اللى انا اخدت فيه الاجازه
مكنتش بفتح النت كتييير يكاد مكنتش بدخل اساسا
كنت محتاجه اخد اجازه لاننى والله كنت مشغوله جدا
بس غيابى عنكم عرفنى حاجات كتييره قوى حلوه انا بكيت النهارده وانا بقرأ تعليقتكم
فى ناس سألت عليا اكتر من مره وكانت قلقانه عليا قوى
انا والله كويسه ومش بحب اشغل حد بمشاكلى
جميل قوى الترابط اللى بينا ده وجميل قوى اللى احنا نسأل على بعضنا
انا كنت مفتقده الحب والترابط ده فى حياتى العاديه لكن وجدته هنا بصوره مكنتش اتصورها
يارب نفضل كده علطلول والله بالحب ممكن نغير حاجات كتر قوى
ساعات بحس اللى احنا عالم افتراضى بس لا والله
احنا ناس من المجتمع اللى احنا عايشنه ليه منكنش كده فى حياتنا العاديه نحب بعض قوى كده ونخاف على بعض
وكفانا تفرق وتعدد ودا يقولك انا تبع حزب كده ودا انا تبع كده ونعادى بعض وكل الحكايه دى مش مستهله
لو حبنا بعض وترابطنا مع بعض هنغير كتيير قوى من المساوىء الموجوده فى حياتنا
الحل فى ايدينا والله
واخيرا بشكر كل اللى سأل عليا فى غيابى وبعتذر اللى انا مكنتش قادره ارد على التعليقات
ووحشتونى جدا جدا جدا خالص

46 comments:

كاميليا بهاء الدين said...

انا لسه مش قريت البوست

مش قدرت استنى لما اقرا

وحشتينى وقلقتينى
قوى

الحمد لله
الحمد لله

ربنا يريح قلبك يا رب
لانك ريحتى قلبى

كل الحب

Empress appy said...

وحشتينى يا قمر وحمد لله على السلامه والله حظى حلو داخله اسيب لكى كومنت اطمن عليكى لقيتك هنا حمد لله على سلامتك يا قمر

مدحت محمد said...

حمد الله على السلاااااامة

بجد ليكى وحشة كبيرة جدا

اول لما لاقيت تعليقك عندى فرحت جدا انك رجعتى


نورتى المدونة والمدونين مرة تانية

والف حمد الله على سلامتك

مـحـمـد مـفـيـد said...

حمدلله علي السلامه يا ولاء
وعوده حميده

مـحـمـد مـفـيـد said...

حمدلله علي السلامه يا ولاء
وعوده حميده

Ehab said...

الف حمد لله على السلامه يا جميل
المهم انك بخير دلوقتي

ادخلي عند كامي بسرعه عندها اخبار حلوه


نورتي تاني يا بنتي متغيبيش كده كتير بقى

سلاااااااااااااااااااااام
اخوكي ابهاب

Empress appy said...

لولو نسيت اقولك يا حبيبى ان شاء الله الشهر ده هنتجمع عندكم فى اسكندريه هقولك على اليوم والتاريخ ولامكان قبلها ويا ريت تيجى احنا هنجلكم مخصوص يا قمر مدونين ومدونات

رحــــيـل said...

الف حمد لله على سلامتك

كويس انك رجعتى
نورتيتنا من تانى

وحشتييييييييييييينا كتير بجد
انت بجد من الناس اللى بحسها قريبه قوى
ربنا يكرمك ويوفقك يارب

Lobna Ahmed Nour said...

ياااه ده انتي اللي وحشتيني اوي

بجد مبسوطة اوي بالبوست ده

ودايما منورة .. دمتي

منى said...

ولاءءءءءءءء
معقوله
اول ما شوفت تعليقك عندى جيت جرى
وحشتينى جداااااا
حمد الله على السلامه
وياريت تكون الفتره الاخيره مرت بكل خير
تحياتى وحبى

رئـــــيسـة حزب الأحلام said...

الف مبروك للعودة
وعودا احمد
وحمد لله على السلامة
تحياتى لكى

Tamer Nabil Moussa said...

حمد الله على السلامة

نورتى عالم المدونين


ربنا يكرمك يارب

تحياتى

دنيتى الجميله said...

ولاء
انا مصدقتش لما لقيتك منوره عندى فى الكومنتات بجد فرحت جداجدا
ربنا ميحرمناش منك ولا من بوستاتك الحلوه يا ولاء

ازيك وازى حنين عامله ايه
يلا مستنيين عودتك ببوستات اشد الاول
سلاااااااام يا جميل

سنووايت said...

حمدلله علي السلامة يا ولاء
وحشتينا بجد
وافتقدك موضوعاتك وتعليقاتك
يارب ما تغيبيش تاني
نورتي البلوج سبوت

WhItE HeArT said...

ولاء

والله انا لسه راجع من الامتحان

احم عارف ان الساعه متأخره قوي بس اصلي كنت بتفسح ياستي مع اني لسه مخلصتش ودخلت اشوف التعليقات عندي وبجد لقيتك وقريت الاسم اكتر من مرة علشان اتأكد

بجد غيابك عننا طول اوي ووالله كنت هعمل بوست مخصوص اسأل عليكي رحتي فين لإنك بجد قلقتينا والحمد لله على رجوعك بالسلامه ومستنيين جديدك

دمتي اختنا

تحياتي

صوت من مصر said...

بجد اشكرك على ثقه الغاليه دى يا ولاء

RaRa said...

ولاء
ياحبيبة قلبى وحشتينى اوى انتى كويسة متغبيش تانى والله نورتى المدونة بتعليقك بجد غيابك طال عليناووحشتينى اوى وانبسطت لما لقيت كومنت منك

ربنا يوفقك دايما

الجنوبى said...

سالمة يا سلامة رحنا وجينا بالسلامة

الف مليون حمد على سلامتك يا لولى

مبسوط جدا انك خلاص رجغتى تنورى المدونة من تانى

تحياتى للقمر

اخوكى عمرو

Razi Soliman said...

حمدلله على السلامه كفارة ايه دا كله كل دى غيبه دا انا شكيت انك ماعرفتيش تدخلى تانى على البلوج
عموما حمدلله على السلامه وياريت تكون الغيبه دى فيها خير

الى اقرب لقاء
رازى

shaimaa elgarhy said...

ياااااااااااه...انا مكنتش عارفه انى بحبك اوى كده...

وحشتينى اوى وكنت قلقانه عليكى جداً وأخدتى تفكيرى والله وقعدت افكر طيب ياربى هى تعبانه ولا زعلانه من حاجه طيب يارب خفف عنها اللى هى فيه علشان تلاجع لنا ونطمن عليها

واخيراً طمنتى قلبى الله يطمن قلبك...

وان شاء الله هنيجى اسكندريه قريب ومش هتنازل عن انى اشوفك واتكلم معاكى

ربنا يحميكى يارب وتفضلى دايما تقولى انا موجوده

بحبك اوى

حسن ارابيسك said...

نحمد الله على سلامة
إبنة الإسكندرية الجميلة
نحمد الله انها بخير
وأنها مازلت بيننا تشع بودها الطيب والجميل علينا
أرابيسك

arsenalwy said...

حمد الله عالسلامة

ومتغبيش تانى

علشان باين على ناس كتير انها بتحبك

موناليزا said...

حمدالله ع السلامة ياجميلة وحشتينى جدا والحمدلله انك بخير

رندا said...

حمد الله على سلامتك ياقمر
ويارب يكون خير يارب
على العموم يلا بقى نشاط
جامد
قوى
عايزة بوست ياعم ولاء

ولاء وحشتينى قوى
:(

كل الود

رندا

ابو صهيب ( الجمعاوي الاصيل)سابقاً said...

عوداً حميداً

ونعتذر ايضاً عن طول الغياب انها

الامتحانات ما اقبحها

ننتظركم في مدونة ميخا في شكلها الجديد

الربان said...

تحياتي

حمدا لله علي عودتك الي اسرتك من المدونين
الذين بدون شك افتقدوك و افتقدوا التواصل معك اثناء فترة غيابك...

تحياتي و تقديري

alexandrany said...

حمد الله ع السلامه
ايون كده نورتينا
:)

§a§a said...

حمد لله على السلامه

ونورتى المدونه من تانى

تحياتى

بحبك يامصر said...

حمد لله على سلامتك كنتى وحشانا كتير
متغبيش كده تانى
تحياتى ليكى

المستنصر بالله said...

حمد ال ع السلامه ويارب تكونى بخير دايما

ادم المصرى said...

حمدله على السلامه يا ولا اخبارك ايه يببنتى والله ليكى وحشه كبييييره اوى

Razi Soliman said...

عشتى فى ود وحب وسلام
اقولها بابتسامة عريضة وقلب فاض منه الحب والتافهم والتسامح الذى تعلمته من كل مدونة دخلتها
وداعـــــــــا
رازى

بيتنا القديم said...

إحم إحم إحم

يا فندم سيادتك وحشتينا اكتر والله

(:

عوداً حميداً

وانا موافقك على اننا اكتر من عالم

افتراضي

(:

rtrcbh said...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
آختى الكريمة
لما أراك لم تشاركى معنا فى حملتك إلى الآن ؟
أختى الكريمة : هي حملتك هي لغتك ولغتي أذا لم نحافظ عليها نحن ونعمل على نشرها فمن يفعل ذلك ؟؟
أنا لا ادعوا إلى المثالية فى استخدام اللغة والأمر مفصل بالموضوع بالمدونة
وهى ليست دعوا لفرض قيود على كيفية التعبير عن الرأي فلك مطلق الحرية في هذا
أختي الفاضلة أن مشاركتك في هذه الحملة سوف يكون احد أسباب نجاحها ونشر لغتك
ندعوا الى الاعتزاز بلغتنا ..أعلم انك تعتز بها ولكنى أدعوك الآن إلى نشر الأمر بين كل من تعرف وكل زوار مدونتك التي تدون بها وكل المنتديات التي تشارك بها
إلا أذا كنت غير مقتنع بالفكرة والحملة فلك مطلق الحرية في هذا واعتذر أذا كنت أطالت عليك
والسلام عليكم

الفارس الملثم said...

حمدالله علي السلامه يا ولاء , انا برده كنت اخدت اجازة كده من المدونه عندي ..

حمدالله علي السلامه مره تانيه

تحياتي
محمد

walaa said...

كاميليا
الله يخليك يا كامى وحشتينى قوى انت كمان
بحبك حالص
***************************
appy
الله يخليك يا احلى كوكب فى التدوين واحنا من غييرك ولا حاجه
**************************
مدحت محمد
الله يخليك يا مدحت دمت اخ عزيز وانت كمان نورت التعليقات
**************************
مـحـمـد مـفـيـد
الله يخليك يا اخى
***************************8
الشنكوتي الكبير
دخلت يا سيدى ودا كان احلى خبر على البلوج الف الف الف الف مبروك ليها ويارب يجعل كل ايامها فرح وعقبال ما نفرح فيييك انت كمان قول يارب
***************************د
appy
الحمد لله اللى انتم هتحنوا علينا وتيجوا عندنا بجد اكيييد هحضر تنوروا اسكندريه يا احلى قمر

walaa said...

ra7eel
الله يا راحيل ايه الكلام الجميل ده ان شالله كده يارب وانت كمان اخت عزيزه عليا ربنا يكرمك يارب
*******************************
Unique
الله يخليك يا قمر انت كمان نورتى الكومنت ولييك احلى وحشه
**************************
منى
الحمد لله مرت بخيير واحلى حاجه فيها سؤالك الدايم بجد انت فى قلبى من غيير كلام واللى يدخل قلبى مستحيل يطلع عافيه بقه ههههه
*****************************8
رئـــــيسـة حزب الأحلام
الله يخليك يا جميل
*****************************
Tamer Nabil
الله يكرمك يار ب
***************************
دنيتى الجميله
الحمد لله انا كويسه وحنين كويسه وانت وحشتينى خالص اسفه ان كنت مش عرفت اطمن عليك والله كان غصب غنى
***************************
سنووايت
الله يبخليك يا دكتوره وانت كمان نورت قلبى
***************************
WhItE HeArT
حمدلله على السلامه من الامتحان واوعى تتفسح تانى وانت بتذاكر زكز فى المذاكره يا بطل عايزين احلى تقدير

walaa said...

صوت من مصر
الله يخليك يا محمد شكرا ليك كتييير
****************************8
rara
الله يخليك يا رارا انت كمان نورتى البلوج ومنوره قلبى يا قمر شكرا ليك كتير
********************************
انسان بلا عنوان
شكرا ليك يا عمر ربنا يكرمك يارب
***************************
ELHAWARY
لا الحمد لله انا عرفت الطريق وجيت تانى اهو شكرا ليك بجد
*****************************
shaimaa elgarhy
وانا بحبك انا كمان قوى جدا ربنا يكرمك يارب واكون دايما عندك حسن ظنك بى
وانا مستنياكى يا قمر وانزلك البحر بس مش قولسلى يا شيمو انت منين
************************************حسن ارابيسك
الله يخليك يا حسن اسكندريه نورت وانت هنا
********************************
arsenalwy
الله يخليك يارب
****************************
monaliza
الله يخليك وانت كمان وحشتينى قوى نورت يا قمر
*****************************
رندا
شكرا قوى يا رندا على قلقلك عليا دمت انسانه رقيقه جميله كده يارب

walaa said...

الجمعاوي الاصيل
الحمد لله اللى انت خلصت الامتحانات على خير بالتوفيق ان شاء الله يارب
*********************************
الربان
الله يخليك وشكرا ليك كتييير
**************************
alexandrany
ده نورك شكرا ليك

Hoda said...

الله ... بسم الله ما شاء الله ولا حول ولا قوة الا بالله .. انا اهوه قبل ما اتكلم بسمى وحوقل لا تقولى بحسد ولا حاجه عارفه فعلا يا ولاء اجمل حاجه حب الناس لبعضيها وانا والله اتأثرت قوى بالاحاسيس الجميله دى ربنا يحبب فيكى خلقه ويوفقك ويريح بالك الف حمد الله على سلامتك

walaa said...

§a§a
شكر ليك كتير وجزاك الله خيرا
*************************************
بحبك يامصر
حاضر ماشى هسمع الكلام
وشكرا وجزاك الله خيرا
*****************************
المستنصر بالله
الحمد لله على كل حال وجزاك الله خيرا
**************************

ادم المصرى
الحمد لله انا كويسه شكرا لك
******************************
ELHAWARY
كلامك غريب قوى وايه وادعا دى انت تعرف معندناش حد بيقول وداعا
***************************
بيتنا القديم
الله يخليك وشكرا ليك كتير اخى العزيز
****************************

د/أبويحيى وادم
حاضر يا اخى هحاول ان شاء الله
**********************
الفارس الملثم
حمدلله على سلاماتك انت كمان يا محمد
*****************************
haneen
حنين انت فين يا بنتى وحشانى والله ومنوره من تانى

Unknown said...

شركة مكافحة حشرات بالرياض

شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض

شركة كشف تسربات المياه بالرياض

شركة عزل خزانات بالرياض

شركة نقل اثاث بالرياض

شركة نقل اثاث

Unknown said...

شركة تنظيف بالرياض

شركة تنظيف فلل بالرياض

شركة تنظيف شقق بالرياض

شركة تنظيف منازل بالرياض

شركة تنظيف خزانات بالرياض

شركة رش مبيدات بالرياض

شركة مكافحة حشرات بالرياض

شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض

شركة كشف تسربات المياه بالرياض

شركة عزل خزانات بالرياض

شركة نقل اثاث بالرياض

شركة نقل اثاث

Unknown said...

شركة تنظيف بالرياض
شركة تنظيف منازل بالرياض
شركة مكافحة حشرات بالرياض
شركة عزل خزانات بالرياض
شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض

Unknown said...

شركة تنظيف بالرياض
شركة تنظيف منازل بالرياض
شركة مكافحة حشرات بالرياض
شركة عزل خزانات بالرياض
شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض

Anonymous said...

كيف اتداول في السوق الان